Flytten

Helt plötsligt är det slutet av oktober och knappt två veckor kvar till flytten. Den stora flytten till början av ett vuxenliv. Inga fler efterfester på onsdagar, inga fler söndersparkade grillar eller lägenheter som ingen brytt sig om på över 20 år. Det känns overkligt och stort. Det känns pirrigt. Är det ett misstag att flytta så långt bort? Tänk om ingen vill komma och hälsa på, tänk om jag kommer förlora alla vänner som bor runt omkring mig just nu. Jag tror inte det, men det är en rädsla som ligger och gror i bakhuvudet. 
 
Samma vecka som flytten så startar också projekt Sova över med Elias. ÄNTLIGEN! Äntligen så ska vi försöka se hur det går, få säga godnatt och godmorgon till honom, ha honom mitt emellan oss i sängen när han vaknar mitt i natten. Längtar som en tok! 
 
 
1 Simone:

skriven

Hoppas allt går smidigt. Ser fram emot bilder! :)

Kommentera här: