Love is a many splendid things

Såå, är lite trött på deppiga tankar och humör, så nu blir det lite listor med skoj 
 

Är du singel?
Nope

Trivs du med det?
Trivs som fisken i vattnet. 

Vad är viktigt i ett förhållande?
Ärlighet, kommunikation, skratt, kommunikation, mys, kommunikation, tillit, kommunikation, sex och pussar och så lite mer kommunikation. 

Vad är viktiga egenskaper hos en partner?
Trygg, nördig, snäll, rolig, respektfull

Hade du kunnat tatuera in din kärleks namn på armen?
Aldrig. 

Vem kysste du senast?

Min fina Hatt <3

Är du kär?
Ganska jättekär

Den äldsta du hånglat med?
En militär född 1981

Den yngsta du hånglat med?
Pojkar födda samma år som mig. 

Har du haft sex med någon du inte varit kär i?
Det har hänt, ja. 

Vad hade du gjort om du hade blivit gravid imorgon?
Oj, jag skulle ha blivit gladräddledsenargpepp. Haft långa diskussioner med herr Hatt om att bli förälder eller inte. 

Vad för sorts människor dras du till?
Nördiga, mörkblonda, långa pojk/män som har fina armar och blåa ögon. 

Vill du gifta dig?
Ja. 

Har du haft ett one-night-stand?
Jajjamen 

Har du haft sex med fler än 4 personer?
Oui

Fler än tio då?
Japp

Har du snott någon annans pojkvän?
Nej.

Har du sårat någon med flit?
Nej, usch och fy. 

Har du någonsin strulat med fler än 1 på en kväll?
Hmm.. räknas tjejkompisar på åtaliga klassfester i gymnasiet? 

Har du haft en trekant någon gång?
Typ. 

Konstigaste stället du haft sex på?
I en lekpark

Har du älskat någon på riktigt?
Några gånger. 

Har du blivit dumpad?
Ja, värsta jag vart med om. 

Är utsidan viktig?
Ja,även fast jag vill säga nej så är det viktigt för mig att vara attraherad av min partner utseendemässigt och personlighetsmässigt. 

Hade du kunnat vara ihop med någon som har ett rykte för att vara player?
Kanske, skulle ha svårt att lite på personen till en början dock. Tycker dock att alla förtjänar en chans. 

Hade du kunnat vara ihop med någon som är tio år äldre?
Hmm, vet faktiskt inte. ska aldrig säga aldrig, men just nu är jag väldigt nöjd med min Hatt som är 1 år äldre. 

Skulle du kunna förlåta otrohet?
Nej. 

Har du blivit med barn någon gång?
Nej.

Har du haft sex med någon kompis?
Ja.

 När blev du av med oskulden?
18 år.

Hur många seriösa förhållande har du haft?
Två. Tre om en räknar förhållanden när en va 12 som seriöst...

Hur många gånger har du varit riktigt kär?
Tre gånger. 

När kramade du någon senast?
Igår. 

Har du svårt att bli kär?
Kär på riktigt, ja. Småförtjust, nej. 

När kysste du någon senast?
Imorse. 

Ångrar du det?
Inte alls. 

Hur långt har ditt längsta förhållande varit?
1 år 10 månader och 1 vecka. 

Vad hette din riktiga första kärlek?
Samuel. 

Vet du någon som är kär i dig just nu?
Klas Fredrik Johan Karlsson <3

Kommentera här: