det kanske finns någonting som inte fanns förut

Mycket har hänt sen sist, ett år äldre, märkt på kroppen och en smäll in i väggen. Men idag mår jag bra. Solen skiner och jag har hunnit ha tid med mig själv, min älsking och mina vänner. Igår tog jag steget och tatuerade mig för tredje gången. Jag har pratat om det länge, men nu blev det äntligen sanning. Ont som tusan och nu i efterhand krampar vaden lite då och då, men jag är så nöjd! I söndags blev jag ett år äldre, kan inte fatta att jag redan är 23... Vad hände med 21 och 22? Åren går fortare och fortare, men vart tar all tid vägen? Det har snart gått ett år på min utbildning och fyra år sedan jag tog studenten och lämnade Stockholm. Är det detta som betyder att en börjar bli vuxen? (Inte mentalt kanske, men fysiskt och på riktigt). Bara därför så bjuder jag på toa och fjortisselfies. Hehe. En kan ju låtsas i alla fall. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: