Slå mig hårt i ansiktet

Efter en kämpig start på året och mycket funderingar kring hur fratiden kommer att se ut flyr jag och Hatten landet nästa vecka. Närmare bestämt till Rom. En välbehövd weekend där vi kan börja bygga upp "oss" igen. Där vi kanske kan börja hitta tillbaka till tiliten och det som varit. Det kommer alltid finnas kvar i bakhuvudet, men det betyder inte att jag inte älskar honom eller fortfarande vill dela mitt liv med honom. 
 
Övrigt i mitt liv är att det är så jävla gött att inte vara ordförande för Slottsstallarna längre. Hela den pressen och stressen har bara släppt. Jag är fri. Fri att göra vad jag vill, antingen att plugga, festa, se på På Spåret eller bara ligga i sängen hela dagen. Det är fantastiskt! Nästa vecka börjar dansen också vilket jag är superpepp på. Att få komma igång med nya vanor med träning och lagom mycket mat. 
 
Imorn ska jag upp superdupertidigt för att ta tåget till Malmö med min fantastiska tant-kompanjon. På agendan står en IQ-konferens. Ska bli väldigt intressant och spännande. Har jag tur så kan jag också lura med mig henne till Beyond Retro efteråt också. Har jag ju lovat mig själv att försöka köpa så mycket second hand som möjligt iår (undantag typ underkläder och liknande) och Beyond Retro brukar ha ett fin fint utbud med en studentvänlig prissättning. 
 
 
 
1 Tant:

skriven

I am äxitäd =D Ses ohyggligt tidigt imorgon <3

2 Simone:

skriven

Ha't så kul brudar!
Och ha det fantastiskt i Rom. Massa kramar <3

Kommentera här: