Just nu

I 3 1/2 vecka tog jag bort socker från min kost. Alltså ingen läsk, inget godis eller fika, ingen sylt eller saft etc. Detta gav ett sånt fantastiskt resultat! Jag har minskat totalt 13 cm (under byst, midja och runt naveln) och gått ner 1,5 kg. Jag är sjukt nöjd. Det är en bra start på min resa tillbaka till den vikt jag trivdes och mådde bäst i. Jag ska fortsätta att dra ner på sockret nu och komma igång med träningen efter att ha varit förkyld i typ en månad. Så förhoppningsvis så fortsätter jag neråt och närmare mitt mål! Jag har dock ingen brått dit. Jag tänker att jag ska skynda långsamt och skapa en ny livsstil istället för att "gå på diet". Det är bättre för kroppen och risken att gå upp i vikt igen minskar. Jag tänker dock inte ta bort allt jag tycker om att äta, bara äta det mer måttligt och inte varje dag.
 
Detta va jag för ca 5 veckor sedan och nedanför är jag för 3 år sedan och mitt mål! 
 
1 Simone:

skriven

En hälsosam livsstil är ju alltid nice, och bra att du inte vill hetsa fram något. Det gäller att hitta balansen :)

Kommentera här: