Familjehelg

Helgen började med att vi hämtade Elias i fredags morse. Han hade äntligen blivit frisk efter ögoninflammation och dagen var bokad för bus och mys. Avslutade dagen med en shoppingrunda på IKEA där vi införskaffade en brandsläckare och jag köpte tyg. Sommarens mål är att sy en klänning. To be continued..
 
I lördags gick jag upp tidigt för dansuppvisning. Det var så kul! Vår grupp och dans fick jättebra mottagande av både publik och danslärare. Det var dock lite sorgligt då vi kommer att splittras till hösten och vår fantastiska danslärare ska ta en paus. Men det kommer bli kul ändå. Anmälde mig till fyra danskurser till hösten, Jazz forts, Burlesque, Lyrical/contemporary och Jazz teknik. Är så sjukt pepp! På kvällen skulle Erika firas med en massa färger! Det var supertrevligt :) 
 
Söndagen började resan vid 10:00. Var rätt sliten, men pepp på ännu mer familjemys. Denna gång var det Hattens moster, lill-kusin och lillasyster som kom till Växjö för en shopping-dag. Vi åkte ut till Samarkand och gick runt. Köpte en urgulig body till min moster och kommande lill-kusin och bröt mitt löfte om second-hand shopping. Förälskade mig i två klänningar från Indiska, perfekta för sommarens jobb i förskola. Riktit mysig dag och hjärtat hoppade några extra slag varje gång Hatten busade med lill-kusin Julia. Om några år kommer han göra det med vår egna skrutt. 
 
 
 
 
 
 
1 Simone:

skriven

Inte visste jag att du dansar!

Svar: Tredje terminen nu :) Jag, Erika och Andrea (gammal Viska människa) har dansat jazz och burlesque ihop :) Så fruktansvärt roligt! :D
ellestad.blogg.se

Kommentera här: